Administratief beheer

ComplexWonen VvE beheer verzorgt voor uw VvE de gehele administratie, hieronder vallen o.a. de volgende werkzaamheden

  • bijhouden ledenadministratie
  • organiseren van de jaarlijks te houden algemene ledenvergadering
  • verzorgen van de correspondentie van de VvE
  • aanleveren informatie aan notarissen bij de verkoop van appartementsrechten
  • archiveren van relevante documenten
  • in opdracht uitbesteden van contractuele servicewerkzaamheden, zoals bv: schoonmaakwerkzaamheden
  • toezichthouden op de naleving van de verschillende akten, reglementen en besluiten

Alle eigenaren van zowel grote als kleine VvE’s krijgen online toegang tot de online eigenarenpagina. Hier vindt u alle informatie van uw VvE, Waaronder;

  • mededelingen
  • eigenarenregister
  • algemene informatie van de VvE
  • huishoudelijk reglement
  • splitsingsakte
  • begrotingen
  • jaarrekeningen
  • notulen
  • persoonlijk overzicht van betalingen aan de VvE
  • status van onderhoudsmeldingen

Wilt u weten hoe wij uw VvE kunnen beheren? Vraag dan een vrijblijvende offerte op, of neem contact op via 0592 – 860742. Samen met de offerte ontvangt u een uitgebreide omschrijving van de taken welke wij voor uw VvE zullen uitvoeren.